
No Stoptech robi ale cena.....

Tak, tylko tyle Ci nie potrzebne, wchodzi 1.1 L.przemeksaw pisze:http://allegro.pl/castrol-saf-xj-75w-14 ... 91888.html
Takie cos koledzy mam kupić??
Ja tylko sprecyzuje iż FM booster nie jest robiony specjalnie pod M3, a pod dyfry adaptacyjne. M5 e39 było ostatnim modelem bez adaptacyjnej szpery a M3 e46 pierwszym. W nowszych eMkach dyfer działa na tej samej zasadzie i ma te same problemy i dla nich BMW w razie takich objawów też zaleca FM booster.allcar pisze:+FM Booster to do dyfrów w M3, dostępny w ASO ale drogi, opracowany specjalnie dla M3 w związku z problemami ze szperą czy "dzwonieniem" z dyfra zwłaszcza przy ruszaniu lub na zakrętach. Z podobnym problemem w M5 nie spotkałem się.
Dyfer w E39M5 go nie potrzebuje spokojnie wystarczy 75W140 np. Castrol.
Castrol 75W140 zawiera już pewną ilość FM, w przeciwieństwie do np. 75W90.allcar pisze:+FM Booster to do dyfrów w M3, dostępny w ASO ale drogi, opracowany specjalnie dla M3 w związku z problemami ze szperą czy "dzwonieniem" z dyfra zwłaszcza przy ruszaniu lub na zakrętach. Z podobnym problemem w M5 nie spotkałem się.
Dyfer w E39M5 go nie potrzebuje spokojnie wystarczy 75W140 np. Castrol.
Hehe, no raczej tak - ATE w końcu wymyśliło te hamulce...allcar pisze:Zresztą ATE to oryginał do BMW, dwa tygodnie temu wymieniałem komplet i tarcze przód ATE nie różnią się niczym od oryginalnych z BMW.
+1Konrad95x pisze:Wg mnie bez problemu.